شرح وظایف:
- جمع آوری آمار و اطلاعات از امکانات تبلیغاتی واحد های تابعه دانشگاه و جمع بندی آنها
- مشارکت در انجام امور تبلیغاتی، انتشاراتی، رسانه ای و تشریفاتی
- مطالعه وبررسی قوانین ،مقررات ،بخشنامه ها و آئین نامه های اجرائی مربوط به رشته شغلی
- مشارکت در ابلاغ ضوابط و آئین نامه های اجرائی در خصوص هماهنگ نمودن امور تبلیغاتی
- مشارکت در تهیه نشریات تبلیغاتی ، فنی و بولتن های خبری داخلی
- نظارت بر رعایت دقیق موازین و ضوابط تبلیغاتی در واحد های تابعه
- ایجاد ارتباط موثر با واحد های تبلیغات روابط عمومی سایر نهاد ها و سازمانها
- مشارکت در تهیه تقویم دانشگاهی بر اساس رویدادهای مهم ملی ، مذهبی و بومی
- مشارکت در نظر سنجی و انعکاس افکار عمومی در خصوص روند تبلیغات جهت بهره برداری های لازم در دانشگاه
- شرکت فعال در دوره های کار آموزی ،مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندیهای شغلی و بکار گیری نتایج آن در انجام وظایف محوله
- تدوین و اجرای طرح جامع تبلیغات برای فضا سازی فرهنگی تبلیغی در داخل ساختمان های دانشگاه اعم از ستاد و توابع
- برنامه ریزی و اجرای طرحهای فضاسازی برای محوطه های بیرونی دانشگاه و سایر بخشهای متبوع
- جانمایی و آماده سازی محلهای مناسب برای نصب تابلوهای تبلیغی یا اطلاع رسانی