شرح وظایف
-
جمعآوری گزارشهای عملکرد قسمتهای حوزه
- مشارکت در تشکیل جلسات و سمینارها
- سفارش و نظارت بر درج آگهیهای دانشگاه در روزنامهها ( تسلیت، تبریک، مزایده، مناقصه، و ....)
- -ارائه و جمع آوري اطلاعات و آمارهاي مناسب حسب صلاحديد مديريت
- -همكاري با واحدهاي ديگر جهت پیشبرد امور و وظایف واحدها، حسب صلاحديد مديريت
- ارائهی، آمار ، اطلاعات و فعالیتهای مرتبط و تخصصی
- هماهنگی جلسات دورهای و موردی و نگارش صورتجلسات در جلسات مديريت و پیگیری موارد مطروحه
- ارائه نظرات و پيامهاي مديريت به پرسنل داخلي و افراد خارج سازمان
- گزارشگيري هاي ادواري از واحدهاي مختلف سازمان و ارجاع به مديريت
- تهیه دستور جلسات قبل از هر جلسه و هماهنگی با اعضای جلسات آگاه نمودن اعضای شرکتکننده در نشستهای مرتبط و تنظیم وقت نشستها
- تهیه صورتجلسات و پیگیری و ابلاغ مصوبات آنها تا نقطه انجام کامل
- انعكاس نظرات و روديدادهاي سازمان به مديريت
- برنامهریزی، هماهنگی و انجام اقدامات لازم برای برگزاری جلسات اداری مرتبط