رفتن به محتوای اصلی
x

واحد هماهنگی و برنامه ریزی

شرح وظایف 

  • جمع‌آوری گزارشهای عملکرد قسمتهای حوزه

  • مشارکت در تشکیل جلسات و سمینارها
  • سفارش و نظارت بر درج آگهی‌های دانشگاه در روزنامه‌ها ( تسلیت، تبریک، مزایده، مناقصه، و ....)
  • -ارائه و جمع آوري اطلاعات و آمارهاي مناسب حسب صلاحديد مديريت
  • -همكاري با واحدهاي ديگر جهت پیشبرد امور و وظایف واحدها، حسب صلاحديد مديريت
  • ارائه‌ی، آمار ، اطلاعات و فعالیتهای مرتبط و تخصصی
  • هماهنگی جلسات دوره‌ای و موردی و نگارش صورتجلسات در جلسات مديريت و پیگیری موارد مطروحه 
  • ارائه نظرات و پيام­هاي مديريت به پرسنل داخلي و افراد خارج سازمان 
  • گزارش­گيري­ هاي ادواري از واحدهاي مختلف سازمان و ارجاع به مديريت
  • تهیه دستور جلسات قبل از هر جلسه و هماهنگی با اعضای جلسات آگاه نمودن اعضای شرکت‌کننده در نشستهای مرتبط و تنظیم وقت نشستها
  • تهیه صورت‌جلسات و پیگیری و ابلاغ مصوبات آنها تا نقطه انجام کامل
  • انعكاس نظرات و روديدادهاي سازمان به مديريت
  • برنامه‌ریزی، هماهنگی و انجام اقدامات لازم برای برگزاری جلسات اداری مرتبط