شرح وظایف
- پیش بینی ، برنامه ریزی و مدیریت خریداقلام مصرفی و غیر مصرفی موردنیاز ستادی و واحدهای تابعه براساس اعتبارات تخصیص یافته
- برگزاری استعلام بهای خرید کالا پس از تامین اعتبار
- بررسی اسناد مربوط با خرید و تطبیق با آئین نامه ی مالی معاملاتی دانشگاه
- تهیه گزارش از کالاهای خریداری شده
- نظارت بر تکمیل اسناد مالی تنظیم شده توسط واحدهای تابعه
- پیگیری نواقص اسناد مالی تنظیم شده و صدور چک فروشندگان
- همکاری در انجام امور تشریفات و پذیرایی جلسات ستاد با هماهنگی مسئول تشریفات
- تعیین قیمت البسه کارکنان براساس دستورالعمل
- برقراری روابط سالم و مداوم با فروشندگان جهت خرید عاقلانه و رقابتی
- درخواست وارده توسط تدارکات تحویل انبار نسبت به درخواست خرید
- تهیه بلیط اعم از هواپیما ، اتوبوس جهت انجام ماموریتهاي اداري