شرح وظایف
- ارتباط مستمر با مخاطبان سازمان و بررسی دیدگاهها و سنجش افکار عمومی مخاطبان سازمان ، رسانه ها و نخبگان
- اجرای طرحهای مخاطب شناسی، نظرسنجی، افکارسنجی و نیازسنجی دوره ای درون دانشگاه و ارائه نتایج
- بررسي ديدگاهها و سنجش افكار عمومي مردم ، مخاطبان و خدمات گيرندگان و ارائه نتايج
- دسته بندی نیاز ها و خواسته های مختلف مخاطبان در اقشار مختلف با انجام گرفتن طرحهای نظرسنجی.
- تعیین و به روزرسانی چارچوبهای نمونهگيري براي بررسی عملکرد واحدهای دانشگاهی
- به کارگیری و توسعه نرم افزارها و سخت افزارهای نوین گردآوری اطلاعات
- تهیه گزار شهای تحلیلی ادواری ماهانه/ فصلی/ سالانه از افکار عمومی داخل و خارج از سازمان برای ارائه به مدیریت
- اجرای طرحهاینظرسنجی و پیمایش خاص مورد نیاز دانشگاه
- آموزشهای تخصصی درحوزه افکارسنجی از طریق برگزاری کارگاههای آموزشی برای علاقهمندان
- نقد و بررسی بازتاب فعالیتهای دانشگاه در نظر مخاطبان به ویژه نخبگان و رهبران فکری، رسانه ها و سایر دستگا هها و ارائه گزارش به مدیریت
- طراحی نظام جامع گردآوری پیشنهادهای کارکنان به منظور ترغیب کارکنان به مشارکت هرچه موثرتر در بهبود عملکرد.
- انجام طرح های سنجش میزان رضایت مندی مخاطبان درون و برون سازمانی
- تدوین و چاپ کتاب های سنجش میزان رضایت مندی مخاطبان
- انجام سایر اموری که براساس صلاحدید مدیریت ابلاغ میگردد