رفتن به محتوای اصلی
x

واحد افکار سنجی

شرح وظایف

  • ارتباط مستمر با مخاطبان سازمان و بررسی دیدگاهها و سنجش افکار عمومی مخاطبان سازمان ، رسانه ها و نخبگان
  • اجرای طرحهای مخاطب شناسی، نظرسنجی، افکارسنجی و نیازسنجی دوره ای درون دانشگاه و ارائه نتایج
  • بررسي ديدگاهها و سنجش افكار عمومي مردم ، مخاطبان و خدمات گيرندگان و ارائه نتايج
  • دسته بندی نیاز ها و خواسته های مختلف مخاطبان در اقشار مختلف با انجام گرفتن طرحهای نظرسنجی.
  • تعیین و به روزرسانی چارچوب‌های نمونه‌گيري براي بررسی عملکرد واحدهای دانشگاهی
  • به کارگیری و توسعه نرم افزارها و سخت افزارهای نوین گردآوری اطلاعات
  • تهیه گزار شهای تحلیلی ادواری ماهانه/ فصلی/ سالانه از افکار عمومی داخل و خارج از سازمان برای ارائه به مدیریت
  • اجرای طرح‌های‌نظرسنجی و پیمایش‌ خاص مورد نیاز دانشگاه
  • آموزش‌های تخصصی درحوزه افکارسنجی از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای علاقه‌مندان
  • نقد و بررسی بازتاب فعالیتهای دانشگاه در نظر مخاطبان به ویژه نخبگان و رهبران فکری، رسانه ها و سایر دستگا هها و ارائه گزارش به مدیریت
  • طراحی نظام جامع گردآوری پیشنهادهای کارکنان به منظور ترغیب کارکنان به مشارکت هرچه موثرتر در بهبود عملکرد.
  • انجام طرح های سنجش میزان رضایت مندی مخاطبان درون و برون سازمانی
  • تدوین و چاپ کتاب های سنجش میزان رضایت مندی مخاطبان
  • انجام سایر اموری که براساس صلاحدید مدیریت ابلاغ میگردد