مسئول واحد فراهمآوری اعضای پیوندی مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س)اصفهان گفت: اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی در این استان در نیمه نخست امسال ۱۸ مورد بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.
دکتر مریم خلیفه سلطانی طی گفت و گویی افزود: نیمه نخست پارسال ۱۵ مورد اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی در استان اصفهان انجام شد که ۳۸ عضو از آنها برداشت شد و این تعداد در ۶ ماه نخست امسال به ۱۸ مورد با ۴۰ عضو برداشت شده افزایش یافت.