شنبه 5 آذرماه، به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج، نشست صمیمی با حضور رییس دانشگاه و مسئولین و اعضای پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.
در این جلسه که اعضای شورای پایگاه بسیج خواهران، برادران و اعضای گردان بیت المقدس نیز حضور داشتند، دکترشاهین شیرانی رئیس دانشگاه ضمن خیرمقدم و تبریک هفته بسیج، بسیجیان را انسانهای پاکی برشمرد و اظهار نمود: بزرگترین وظیفه مسئولین طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند: "هرکس امید را از مردم بگیرد در سنگر دشمن فعالیت میکند" امید آفرینی و امیدوار کردن مردم به آینده ای روشن می باشد.